събота, 10 август 2013 г.

Продължавам - остават ми 45

Добро утро!!!

Преди време и половина, малко след като си бях намерил последната книга на Кинг, която търсех и малко преди да разбера, че ми остават още две (които после бързо намерих), писах един благодарствен пост за трима души, които доста ми помогнаха в търсенето. Един от тях беше Мишо от София, който ми беше дал особено рядката "Момичето, което обичаше Том Гордън". След като благодарността ми стигна до него, Мишо отново реши да се включи в поредното ми свързано с Краля начинание - реших да събера всичките му книги в орогинал.
Вчера Мишо, отново напълно безкористно и безвъзмездно, ми даде 4 книги - "Черният дом", Клетка", "Бурята на века" и "Роуз Маддър".
С това книгите, които ми предстои да си намеря, стават 45, но малко се колебая дали да не изключа две от списъка (защото не могат да се нарекат точно книги, а нямам възможност да събирам всички неща, които носят името на Кинг, колкото и да ми се иска).


Благодаря на Мишо за помощта. Той е един от малкото хора, които могат да се конкурират с мен по СК библиотека, но вместо това ми помага.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)