събота, 17 август 2013 г.

Вече имам 22 книги

Добро утро!!!

Вероятно повлияна от мен, Радина реши, че ще е хубаво и тя да започне да си прави колекции и първият автор, към който се насочи, е Айзък Азимов. Част от книгите намери в антикварната книжарница "Алба" в интернет. Покрай нейните немалко покупки, реших да се включа и аз с една книга на Стивън Кинг на английски - "Четири след полунощ". Според съобщението в сайта, книгата трябваше да е с твърди корици, но в книжарницата (която се оказа голямо разочарование като цяло) не можаха да я намерят и вместо това ми дадоха друго издание от същата книга, само че в по-малък формат и с меки корици. Естествено, намалиха от цената, но все пак съм доста разочарован.

С "Четири след полунощ" книгите на Кинг на английски вкъщи стават 22. Освен това малко съкратих първоначалния списък (реших да оставя само романите и сборниците с разкази на Кинг, плюс "За писането" и "Danse Macabre", които са публицистика, но определено си заслужават, както и сценария по "Бурята на века", който вече имам, благодарение на другия Мишо).
С тези изменения и новопопълнения, книгите в списъка, които ми остават, стават 41.
Дълъг път имам за изминаване...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)