сряда, 5 юни 2013 г.

Райкови вълнения

Добро утро!!!

Има раздвижване в Мишово-Райковите отношения - писателят, който напира да ме съди,  ме намери в Интернет и вече няма нужда да излива злобата си върху администратора на "Други светове".

Ето съобщенията, които си разменихме за сега, като коментари под публикацията ми тук:

Райков:
"Г-н Кръстев, сега вече разбрах кой е написал редовете-пасквил за книга, която изобщо не сте прочели, както и сами си признавате. Тоест, към Вас е вече молбата ми да ми предоставите трите си имена и адреса. Моят граждански иск ще бъде, според моя адвокат, за клевета, тъй като Вие ме обвинявате в плагиатство. И тъй като в момента живея в една нормална страна, където подобни неща не се подминават, настоявам да бъдете коректен.
Димо Райков"

Кръст... Кост... абе, който ще да съм:
"Господин Райков, осъзнавам колко дълбока душевна рана е нанесла моята жестока критика към Вас, но първото нещо, което всеки трябва да научи за общуването в Интернет, е никога да не дава личните си данни на непознат. Аз няма как да знам дали лицето, представящо се с Вашето име, наистина е писателят Димо Райков или е някой мой зложелател, или (по-вероятно) някой Ваш зложелател, целящ да ви злепостави, хвърляйки безсмислени заплахи и обвинения и правейки Ви за смях пред всички трима души, които четат блога ми (майка ми, Радина и лелката, която по погрешка попадна тук, търсейки рецепта за таратор).
Аз нямам адвокат (даже личен лекар нямам), затова не мога да потърся правен съвет по този така сериозен въпрос, но Вие, доколкото разбрах, имате и съм убеден, че има някакъв начин да получите каквато информация Ви необходима и без да я разпространявам в Интернет.
Тъй като, очевидно за разлика от мен, живеете в една нормална страна, сигурен съм, че разбирате колко е важно човек да пази както доброто си име, така и личните си данни.
С пожелание за много здраве,
Михаил Костов"


Това е за сега. Обещавам да ви държа в течение. :)

4 коментара:

  1. Мишо не си прав има още хора които четат блога ти :) Може и да не съм много рЕдовна, но ме има :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък ти чета съвсем редовно блога щото ме радва

    ОтговорИзтриване
  3. Аз дори не влизам тук.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз обаче така и не можах да намеря "виновното" ревю. Търсих из сайта на други светове и из фейса...

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)