неделя, 30 юни 2013 г.

За какво са ми приятели, когато имам Интернет?

Добро утро!!!

Успях да изпълня една от малкото си поставени цели в живота - събрах всички издания на всички книги на Стивън Кинг в България. Нямаше как да го направя, ако не бяха множество хора, понякога анонимни, често със скрити лица, които ми помагаха в издирването. изпращали са ми книги от Бургас, Варна, Пловдив, Русе, Хасково и Велико Търново. Не бих могъл да благодаря на всички, понеже ме е страх, че ще изпусна някого, но има четирима души, които наистина ме изненадаха с добротата си и няма как да не съм им благодарен, защото без тяхната помощ колекцията ми никога нямаше да е пълна.

Мишо от София



Съвсем случайно Мишо е попаднал на блога ми и е видял списъка (доста дълъг по онова време) с книги на Кинг, които търся. За мой късмет се оказа, че той има два пъти една от най-редките и ценни книги на Кинг - "Момичето, което обичаше Том Гордън"
Мишо ми писа да ми каже това. Аз се зарадвах много и го попитах склонен ли е да ми я продаде, а той каза... не. "Но съм склонен да ти я подаря".
И така, без да иска нищо в замяна, Мишо ми подари книгата. с което направих огромна стъпка към попълването на колекцията си.
 

Дени от Русе















Веднъж да се случи е разбираемо, но два пъти вече е невероятно.
Дени, също като Мишо, съвсем случайно попаднала на блога ми и видяла списъка. И пак, без да иска нищо в замяна, ми изпрати две редки издания на романите "Куджо" и "Сияние".
Всъщност това сияние е толкова рядко, че освен на снимка в Интернет  и в ръцете си, след като нетърпеливо разкъсах пакета, не съм го виждал никъде другаде.

Дени от София

Още една Дени (изглежда всички фенове на Кинг се казват Дени или Мишо) с която се запознахме по Интернет. Тя пък ми подари отдавна изчерпаното издание на "Куджо" от издателство Бард.


И така, благодарение на тези трима души и на още много, които ми помогнаха с не толкова редки книги или не толкова безкористно, както и благодарение на упоритостта ми и голяма доза (невероятно голяма) късмет, вече имам всички 140* тома Стивън Кинг на български.

Утре ще разкажа повече за невероятния начин, по който намерих последната книга. Всичко това изглежда направо свръхестествено, така че очевидно е истина, че Ка е като вятър и служи на онези, които знаят какво искат.

*Книгите са 140 без новото издание на "Град Отчаяние", с него стават 141 и излиза, че все пак нямам всички, но е само въпрос на средства да си го купя - книгата е във всяка голяма и малка книжарница в София.

1 коментар:

  1. Zdrasti, Misho :)
    Az sum onq Misho s Tom Gordon, veche ne sum na Kirkov, pishi mi v skype - imash mi go iliv Fb - i nego mi go imash

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)