сряда, 12 юни 2013 г.

Мишо е тежкар

Добро утро!!!

Току що се прибрах след 4 дневно гостуване при Радина, където буквално се раздух от ядене и пиене. Преди да си тръгна (и след като пуснах нещо, с което тоалетната ще ме помни дъъълго) се премерих и за моя изненада се оказа, че тежа цели 65 килограма. Това е повече, отколкото съм тежал когато и да било през последните 2-3 години.
Дали кошмарът на стола ми се е сбъднал и предстоят да настъпят едни по-тежки времена за него? Дали вятърът вече няма да надвива във вечния ни конфликт? Дали ще мога и аз да се порадвам на ползите да си дебел?
Само времето ще покаже. И кантарът.

3 коментара:

  1. Христина Михайлова12 юни 2013 г., 19:37 ч.

    Ей, най - сетне стана по - тежък от мен :D

    ОтговорИзтриване
  2. Не може да бъде! Разликата ни вече е само 40 килограма! Давай Мишо, смело напред!

    ОтговорИзтриване
  3. не вярвам, докато не го видя наживо!!!

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)