сряда, 22 май 2013 г.

Яд ме е, че съм беден

Добро утро, гадно е да си беден.

Вчера беше продадено първото издание на "Хари Потър и философският камък", в което авторката собственоръчно е добавила 1100 бележки и 22 илюстрации. Много исках да си го купя аз, но макар да разполагах с почти толкова пари, колкото е похарчил купувачът за ценната книга - 227000 долара* - не можех да си позволя да ги похарча, защото това са всичките ми пари на света... :(

Животът е ужасно несправедлив. Не е редно едни да са щастливи, а други не. Трябва аз да съм щастлив, а другите  да страдат. Искам да умрат.

Аз не само няма да мога да си позволя това най-ценно копие на "Хари Потър", ами няма да мога дори да ида до Потър парка в САЩ или до студиото в Лондон.
Толкова съм беден, че ми се налага да ходя с едни и същи дрехи всеки ден и не съм си сменял обувките от почти 4 години. Нямам пари за нови книги, затова препрочитам една и съща вече 12 години. Не мога да си позволя и да се храня всеки ден, затова в устата имам липсващи зъби и съм с под нормалното за възрастта и височината си тегло. Нямам легло и спя на дивана в дома на майка си.
И понеже съм беден нямам приятели и Радина ме заряза, затова няма с кой да ида на кино или на изложбата в ЦУМ, на която отдавна се каня.

Толкова съм беден, че като мина покрай просяци ми дават пари и хляб, а в магазините ме гонят, понеже знаят, че ще искам на вересия и няма да си платя никога.
Всъщност съм толкова беден, че в социалното министерство си имат специална графа за мен, която се намира под "Беден", "Социално слаб" и "Ебати бедняка".

Както и да е, просто исках да кажа, подобно на Рон Уизли в "Огненият бокал": "Яд ме е, че съм беден!"
И в годишнината от голямото земетресение през 2012 да пожелая от сърце на човечеството и на планетата земя да дойде края на света и да умрем всички.**

*Всъщност имах точно толкова, но в левове и с три нули по-малко отзад.
** А може би затова нямам приятели!

1 коментар:

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)