четвъртък, 16 май 2013 г.

Майката!!!

Добро утро!!!
Снощи с Радина гледахме последния епизод от предпоследния сезон на "Как се запознах с майка ви" и понеже и двамата се бяхме спойнали предварително, реших да направя гадно и на още някой, който може евентуално да не е разбрал - показаха майката!!!

Не знам за вас, но аз бях много разочарован. Може би защото нито едно от предположенията ми не се сбъдна (а ги намирах за доста добри). Очаквах, че няма да знаем коя е майката поне до края на предпоследния епизод и да се появят няколко нови жени, всяка от които да отговаря на някое от нещата, които знаем за майката (учи икономика, чете Пабло Неруда и т.н.), за да може да ни заблуждават малко и да ни накарат да се чудим коя от всички ще е Жената.
Другото ми предположение беше, че ако не я оставят за накрая, майката ще е някоя известна актриса. Все пак това е най-важната роля във филма - аз чакам да я видя от 3 години, а някои фенове от 8. Или, което според мен щеше да е по-добър вариант, нямаше да я видим никога, но вече щяхме да я познаваме от всички малки парчета информация, които получавахме.

Това, което видяхме в последния епизод, може да ни даде доста ясна представа какво ни очаква в следващия сезон. Вместо да се радваме на забавните шеги и хитрото представяне на сюжета, ще се нагледаме на любовни драми... все едно в последните сезони не гледахме само това.
Замислете се - колко пъти се събираха и се скарваха Тед и Робин, Робин и Барни, Барни и Куин, Тед и половината жени в Ню Йорк*...
Сега ще гледаме до болка познатата ни история (от предишните епизоди и от  абсолютно всяка глупава романтична комедия), която обаче ще е разтеглена в 24 епизода.
А и да си призная честно, никак не харесвам майката на външен вид.

Ще изгледам и последния сезон, но само защото се надявам, че ще върнат малко от свежестта на първите четири.
Много съм разочарован... :(

*Не мога да си спомня всички жени и мъже, които се появяваха в сериала и се влюбваха или биваха залюбвани от някой от героите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)