неделя, 12 май 2013 г.

Животът е мъжки полов орган

Добро утро, животът е гаден.

От толкова хиляди години не съм писал нищо, че почти бях забравил как се пускаше публикация. А по принцип ми доставя огромно удоволствие да пиша някакви неща и да си представям, че някой ми ги чете. Това за мен си е направо като да имам приятели.

Една от основните причини да не пиша толкова време е, че бог реши да се поизгаври с мен. Радина не вярва, но чуйте какво се случи и преценете сами.

Реших аз да си купя билет за лотарията. За да спечеля някой друг милион, нали се сещате, понеже, както подсказва и заглавието на публикацията, животът е х*й и като такъв е много по лесен за поемане, когато ти плащат за това.
И така, купих си аз билет, грабнах седмичния си бюджет от 1 стотинка и се приготвих да си пробвам късмета, но преди това, като допълнителна гаранция, клекнах пред господ в молитва, призовавайки го да докаже съществуването си, като ми даде поне 200 000 лева. После изтърках където трябваше, но спечелих само удоволствието от това (а то не си струва двата лева). Майньосах бог и си загледах работата или по-скоро един филм, но не гледах дълго, защото мониторът ми се повреди. Тогава за пръв път ми мина през главата, че господ се бъзика с мен, но си казах, че може и да е за добро - старият ми монитор беше на 5 години, време е за смяна.
След седмица или две, чрез просене и вършене на някои неща, които е непристойно да описвам, успях да събера парите. И ден преди да ида до магазина, компютърът ми спря да работи. Тогава вече се ядосах и предизвикателно викнах към пода на съседите отгоре: Какво ще е следващото?
Беше телефонът.

Сега вече имам нов монитор, а компютърът ми работи благодарение на Бубето и баща ѝ. Телефон още нямам, но, понеже беше в гаранция, ще ми го оправят безплатно. Горе долу се подредиха нещата, но шансът всичко да ми се струпа така наведнъж е почти толкова малък, колкото да спечеля от лотарията, дори и по-малък, ако броим и дребните суми.
Е, според вас невероятен късметлия ли съм или някой там горе не ме харесва много?

И да, моля се на бог за някакви неща понякога, нищо че все още не съм получил ясен отговор.

3 коментара:

  1. хахах, еваларка :D

    ОтговорИзтриване
  2. Мишо, гледал ли си "Всемогъщият Брус"?
    Много хубав филм е, ще ти допадне... Ще се радвам да се видим и да го изкоментираме :)

    ОтговорИзтриване
  3. Samo ne razbrah, kakvo obshto ima zaglavieto?

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)