четвъртък, 28 февруари 2013 г.

Егати колибренската работа...

Добро утро!!!

Миналата седмица, освен книгата с автограф от Джоан Роулинг, спечелих и карта за 25% намаление от цената на книгите на Colibri.
Звучи добре нали?

Да, обаче днес реших да използвам картата и да си купя една книга, струваща 14 лв.
Първото, което ми направи впечатление е, че ВСИЧКИ книги, купени от сайта на издателството, се продават с 20% отстъпка. И тъй като картите за намаление важат само за покупки от сайта, излиза, че намалението е само 5%.
Тоест, книгата, която по принцип струва 14 лева, в сайта е 11.20, а за тези с карти - 10.74. До тук добре, обаче сега идва лошото.
Книгите се изпращат по куриер, като цената на доставката зависи от тежестта на книгата. Тази, което възнамерявах да си купя, беше срьвнително лека, но въпреки това се оказа, че  доставката ще ми струва 3.14 лв.

Тоест, при цялата "привилегия" да съм "приятел" на Colibri (както пише на картата за намаление), отстъпката ми е само 12 стотинки. А за книгата се чака една седмица.
Много по-лесно ще ми е утре или още тази вечер, като минавам покрай някоя книжарница, да си я купя. Ще дам 12 стотинки повече, но ще имам книгата веднага и няма да се налага да се съобразявам с куриери.

А ако мина през Хеликон, които за мен са най-добрите книжарници в България, и не съм използвал промочипа си, ще си взема книгата само за 12.60.

Егати безполезната карта...

2 коментара:

  1. Баси смеха. Мишо, от мене акъл - иди и купи директно от фирмената книжарница на Колибри, която се намира на ул. Иван Вазов № 36. Там всички книги на Колибри са с отстъпка 20%. Сиреч, ще ти е 11.20 лв.

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)