неделя, 24 февруари 2013 г.

Човечета от кал (разказ)

Добро утро.

Още съм бесен, ама написах разказ и искам да го прочетете. В предишната си публикация пожелах всички да умрат, но ако ми прочетете разказа си го отпожелавам, поне що се отнася до вас.

Разказът е супер кратък, няма и една страница. Нарекох го "Човечета от кал".
Четете и коментирайте, ама само хубави неща, че не ми трябват повече ядове в тоя скапан живот.

Даже може да не четете, направо коментирайте колко е як и т.н.
Дано и на някой друг да му е толкова гадно и тъпо, колкото на мен...

2 коментара:

  1. Много тъжен разказ...

    Мишо, моля те, оправи само едно нещо в него - кръста се заменя с плоча не след една седмица, а чак след година.

    ОтговорИзтриване
  2. Очевидно още имам да уча за гробарството.
    От редовните си разходки до гробището (то ми е почти под прозореца) бях забелязал, че по-новите гробове са само с кръст, но си мислех, че е така само докато се направи плочата.
    Благодаря за информацията, ще го поправя.

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)