сряда, 20 февруари 2013 г.

Малко остана до наградораздаването

Добро утро!!!
Да не си пожелае човек вълнения през февруари - народи се надигат, правителства падат... страшна работа.
А аз искам само да си имам книжка с автограф от великата Дж. К. Роулинг, за да си го гледам през деня и да си спомням за него нощем, като спрат тока.

Всъщност моментът на истината почти дойде. Тази вечер в клуб „Once Upon A Time Библиотека“ ще бъдат разкрити победителите, така че може да ме подкрепите за последно като дойдете, за да скандирате името ми или да застанете зад гърба ми, когато забушува справедливият ми гняв, в случай, че не спечеля аз.
Награждаването започва от 19 часа и ако спечеля всеки, който е дошъл да ме подкрепи, ще бъде почерпен, макар и само във въображението ми.
Желайте ми успех, че ми омръзна да го правя сам. :)

1 коментар:

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)