четвъртък, 14 февруари 2013 г.

Истинска Любов (разказ)

Добро утро, време е за любов!!!

Не искам да оставам по-назад от празнуващите (нищо, че съдбата ми отреди да работя днес), затова почетох деня на влюбените с две неща.

Първото е един кратичък разказ за една влюбена двойка. Разликата с други подобни разкази е, че аз почвам откъм края.
Самата история я измислих доста отдавна и дори съм я разказвал на някои хора, но сега реших и да я запиша. Общо взето романтиката не ми се отдава много, затова не ми се мислеше за друг тематичен разказ.
Ако ви е станало любопитно, ще се радвам да чуя мнения за разказа  
"Истинска Любов".

Другото нещо е не много сполучливо стихче (с изключение на първия куплет, който е доста добър), и беше вдъхновено от Радина, на която не ѝ стига да казвам, че я мразя по-малко от другите хора, ами все търси някакви доказателства за любов.
Така се казва и стихчето - "Доказателство за любов"

Хайде ЛИД и до четене. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)