сряда, 9 януари 2013 г.

50 нюанса мазно - секс с дебел мъж

Добро утро!!!
Ето какво е развълнувало Радина до толкова, че да ми го изпрати във Facebook. Дали е някакъв намек?
"Проучване в Турция показва, че по-дебелите мъже правели секс по-дълго от другите.
Дебелите имали повече от женския хормон естрадиол, който блокира мъжките хормони и отлага оргазма."


Ех, гаден е животът към маломесните. Ще ми се да бях дебел.
То на тях може и да им е по-приятно. Според широко разпространен "интересен факт", който се върти из мрежата, оргазмът при прасето продължава 30 минути.
Убеден съм, че след прочитането на това, всяка жена ще започне да мечтае за добре безформен мъж. Че как да не пожелаеш една такава планина от запотено тлъсто месо, поклащащо се и лъщящо, в което можеш да заровиш пръсти, лице или дори себе си. Нима няма нещо еротично в цялото това пъшкане и пуфтене на дебелите? Нима не ви действат възбуждащо пискливите им гласчета и зачервените бузки?
Освен това има и други ползи - например, ако той легне откъм прозореца, когато слънцето напече сутрин, може да се свреш в сянката зад него. Или пък, ако стане някакъв апокалипсис и всичката храна свърши, може да похапваш от него, без дори да ти се налага да го убиваш (макар че, сигурно ще ти се наложи да го убиеш, за да го убедиш).
Изобщо, да си дебел никак не е зле, а да имаш дебелак за гадже си е направо късмет.

(Забележка: С тази публикация не целя да засегна закръглените хора, а само тези, които са толкова дебели, че не могат да ми направят нищо!)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)