понеделник, 7 януари 2013 г.

Пробвахте ли новия вкус на блога ми?

Добро утро!!!
Създадох този блог през 2008 година, когато все още не използвах Facebook, и от тогава в общи линии не съм променял дизайна изобщо. Почти пет години!
Сега, след като реших, че отново ще започна да пиша редовно, прецених, че е време за по-голяма промяна. Махнах дразнещия червен цвят на текстовете и григория, който стоеше най-отгоре на сайта, понеже никой вече не знае какво означават тези неща.
Сегашните ми познати ме знаят с други неща и едно от най-всеизвестните е това, че любимата ми дума в българския (и в немския) език е "Таратор", затова реших така да си прекръстя блога.
Радина ми помогна да подбера останалите елементи.
Какво ще кажете? Добре се получи, нали?

9 коментара:

  1. Получило се е, Мишо! А, и добавих блога ти в блогрола на моя блог ;-)

    ОтговорИзтриване
  2. Уау, благодаря ти много! Сега току-виж някой прочете глупостите ми. :)
    Аз нямах блогрол, но си добавих, за да сложа връзка към твоите. Не че ще има някакво значение за теб, понеже тук се радвам ако вържа 50 посещения на ден, но пък така хората ще си кажат "Гледай, ей, с какви хора общува тоя Мишо!"

    ОтговорИзтриване
  3. Много свежо се е получило и ме радва повече от предишната визия на блога :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, Цвети.
    На мен малко ми липсва предишната визия, понеже от пет години си изглежда по един и същи начин, но съм сигурен, че ще свикна и с таратора. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Христина Михайлова9 януари 2013 г., 19:30 ч.

    Много ме радва новия вид на блога ти! Бтв, аз напослед доста редовно го чета :D

    ОтговорИзтриване
  6. Отскоро ще е, я - аз започнах отново да пиша редовно едва преди месец. Надявам да научаваш някакви полезни неща от мен. :)

    И благодаря за положителния коментар. :)

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)