четвъртък, 24 януари 2013 г.

Терминаторът се завръща

Добро утро!!!
Много филми предричат евентуалния сблъсък между хора и машини, ни никой от тях не е толкова култов, колкото  поредицата "Терминатор". Ако и вие като мен сте почитатели на тези филми, със сигурност ще се зарадвате на новината, че Арнолд Шварценегер, оригиналният T-800, ще вземе участие в петата част.

Излизането на пети филм беше сигурно, след като историята мина на ново ниво в "Терминатор: Спасение". Това ще бъде най-малкият интервал между филмите (само 5 години), които стават по-изпипани откъм ефекти с всяка следваща част, точно заради огромните периоди от време, през които се правят.

Лично аз бях неприятно изненадан, когато научих за четвъртата част, още повече бях притеснен, защото малко преди това бях гледал отвратителния "Кралството на кристалния череп", който дори не желая да броя към поредицата за "Индиана Джоунс".

Все пак бях приятно изненадан от четвъртия филм, който доказа, че има още неща, които не знаем за войната срещу машините. И макар да знаем какъв ще е изходът от войната (хората печелят) и краят на Джон Конър (убит е на 4 юли, 2032 година), ще можем да научим повече за Кайл Рийс (бащата на Конър, който е по-млад от сина си), както и за военните действия.

Чудесно е, че Шварценегер ще се включи отново, тъй като лицето му е едно от най-важните неща в поредицата. В края на "Терминатор: Спасение" го виждаме във фабриката за терминатори, но там не е истинският актьор, а е създадено с компютри.

Хайде ЛИД,
I'll be back... когато знам повече за филма. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)