четвъртък, 3 януари 2013 г.

Нова година мина, отздрачи се

Без сериозни инциденти и без повръщане мина новогодишното посрещане у Ел, на което бях поканен и аз.
Имаше много (твърде много) хапване и пиене, така че накрая всеки си взе по нещо за вкъщи.
Искам да се извиня на всички, които съм обидил, ударил или опипал. Вълнението ми дойде в повече.
Радостно е, че дойде и Доки (в последния момент, естествено). Добре че беше трезвата Радина, че да иде до София да го вземе.
Ясен беше много смешен като се напи - лицето му пребледня и само бузките му се червенееха.
За празничното настроение много помогна Мистрес, която ни правеше компания от Вана. не ми се мисли какви сметки сме навъртели по телефона.
И тази година не мона беш четене на здрача, но нещо останахме без бисери, понеже като брадва празничното настроение ни удари у не можахме да се съсредоточим. Добре че беше Наско да закове вниманието ни отново върху книгата и любовта ни към леля Стефка пламна отново. :)
До такава степен талантът на Стефка изпълни къщата, че още има от него по подовете във всички стаи.
Догодина сме хвърлили око на затъмнението, а ако на Хриси и дойде акъла в главата, може да видим какво толкова пише и в "Игрите на глада" :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)