неделя, 27 януари 2013 г.

Музиката на нощта звучи от 25 години

Добро утро!!!
Много мразя, когато съм някъде и телефонът ми звънне (с мелодията, която съм сложил в края на статията), а някой от хората около мен възкликне: О, това е Nightwish, нали?
Не, не е онзи не особено сполучлив кавър на Nightwish, това е оригиналната мелодия от великолепния мюзикъл на Андрю Лойд Уебър "Фантомът от операта".

В края на миналата година, в очакване на все още неизлезлия тук мюзикъл "Клетниците", споделих кои са трите ми най-любими екранизации по мюзикъли (Радина не пропуска да се заяде с мен, че харесвам такива неща), но в списъка не включих Фантома. И макар да не съм голям фен на филма на Джоел Шумахер, от всички мюзикъли на Уебър най-много харесвам именно "Фантомът от операта"

Вчера представлението празнува своя юбилей - 25 години на сцената. Това е най-дълго играният мюзикъл на Бродуей, задминал дори култовия "Котки", отново на Андрю Лойд Уебър.

От 2010 насам има и продължение, наречено "Любовта никога не умира".

Хайде сега едно поздравче за всички, които обичат хубавата музика:

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)