вторник, 11 декември 2012 г.

Нов трейлър на Man of Steel

Излезе първият пълен трейлър на новия филм за Супермен. Филмът обещава да е по-добър от предишните пет (което никак не е трудно) и не е продължение, а нова версия на познатата ни история.
Супермен е един от първите, ако не и първият, супер герой. От неговото време героите доста са се променили - станали са по-мрачни, по-умни и по-различни във всякакво отношение. Но супер мен си остава символ, който Батман и Спайдърмен никога няма да станат.
Преди време с един познат си говорехме за супер героите и той каза, че според него Супермен е най-скучният, защото има абсолютно всички сили. Тогава се съгласих, но дали не може да погледнем на историята от друг ъгъл?
Супер мен, макар да е най-силен от всички, е и най-самотен. Той е загубил не само родителите си или чичо си. Загубил е целия си свят и е станал нещо като бог на една изостанала и изпълнена със зло планета. Единствен по рода си.
Той се опитва да възстанови баланса в света и да даде надежда на хората, за да изкупи греховете на своите предци, които са станали отговорни за унищожението на родната му планета.
Супермен е единственият супер герой, чиято маска не го прави по-силен, а по-слаб, защото докато Питър Паркър е истинското лице на Спайдърмен, а Брус Уейн е истинското лице на Батман, то Супермен е истинското лице на Кларк Кент.
Така че, да - според мен може да се направи отличен филм. Голяма надежда ми дава това, че продуцент е Кристофър Нолан, а Зак Снайдер е режисьор. Знам, че много Разбирачи не харесват "300" и "Пазителите", но аз, като типичен представител на Масата, съм си много доволен от тях, а и името му е гаранция за истинско зрелище.
Филмът излиза през лятото на следващата година.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)