събота, 22 декември 2012 г.

Обзалагам се, че това не сте го чели

Доста обичам да чета разказите в сайта Откровения. Вярно, че голямата част от тях не струват - повечето са от рода на: "О, любими мой, толкова много ми липсваш. Толкова не ме разбира никой. Ще се самоубия." Други пък са като блогове - някакви хора разказват някакви истории, които нито са добре написани, нито са интересни по някакъв начин.
От време навреме се среща и по някой добър разказ. Аз много се радвам, когато попадна на нещо свястно. Така ми хрумна, че ще е добре да споделям откритията си.
Днес два разказа ми хванаха вниманието.
Първият, по-малко интересният, се нарича "Случаят с детето на гробището" и е кратка, но страховита история за деца, които отиват на гробищата да търсят силни емоции и ги намират. Имах някои забележки към авторката, но като цяло ми хареса.
Вторият разказ, "Brain Wash" е доста по-добър. Откачена хорър-фантастична история за млад мъж, посредствен музикант, който попада на едно необичайно място. Финалът е забавен, странен и съвсем неочакван. Препоръчвам го!

Идеята ми е всеки ден (в който попадна на нещо) да споделям по-интересните неща. Има талантливи писатели, което ми дава надежда, че един ден може да имаме качествена съвременна литература в България. (Освен Бранимир Събев, разбира се. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)