вторник, 11 декември 2012 г.

Трейлър на новия филм на Шаямалан

"Страхът е само в главата ти.  Опасността е реална, но страхът е избор."
М. Найт Шаямалан, режисьор на култовия "Шесто чувство", наскоро представи трейлър на най-новия си филм "After Earth".
Филмът разказва за баща и син, изпратени на изследователска мисия до земята, след като планетата е била напусната преди много години от хората.
Главната роля се изпълнява от Уил Смит, който действително ще си партнира със сина си.
"After Earth" ще излезе през Юни. Малко ми е тъжно, защото знам, че филмът ще бъде оплют още преди да се появи по кината, тъй като така става с всичко, което Шаямалан направи напоследък, включително доста интересния "Последния повелител на въздуха" и мрачната приказка "Жената от водата".
Според мен Шаямалан има само един по-слаб филм - "Явлението", но дори в него се усеща типичната за режисьора атмосфера и стил.
Друго, което ме ядосва безкрайно е това, че сякаш никой не брои за нищо "Широко затворено очи" (Wide Awake), който е един от най-добрите му филми изобщо, а на мен ми е от най-любимите. В толкова много сайтове и списания съм срещал да се казва, че "Шесто чувство" е първият филм на Шаямалан, докато реално той е третият.
Вече се подготвят и снимките на втория филм от поредицата "Нощни хроники", която започна със страховития "Дявол".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)