понеделник, 10 декември 2012 г.

Магията на четенето


Миналия месец Хриси, Архимаг на препрочитателския клуб, заедно с Дени, ВИП започна една инициатива, на която аз в началото гледах леко скептично. Идеята ѝ беше, заедно със свои съученици от СМГ да ходят в едно училище и да разиграват по една глава от "Хари Потър и философският камък".
Аз само два пъти съм ходил с тях, но трябва да призная, че недоверието ми беше неоснователно. Хриси и нейните хора се справят отлично, а децата приемат представянията много добре.
Днес определено се забелязваха доста положителни резултати. Всички вземаха участие в игрите и в "преговора", а някои дори си бяха донесли книгата. Освен това следят и помнят какво се случва на "сцената" и кои актьори кои роли изпълняват.
Много се радвам, че тези ученици от СМГ са решили да изпълнят проекта си по този начин и че ме поканиха да се включа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)