понеделник, 14 февруари 2011 г.

От 4 години грешник

Понеже всяка година на 14-ти Февруари го споменавам, ще е гадно да пропусна тази година.
Днес се навършват 4 години откакто водачът на сектата "Блага Вест" ме изгони и ми забрани да стъпвам вече във великата му църква (която се събира в един прашен киносалон) и да разговарям с паството му (пет баби и двама луди).
"Блага Вест" беше църквата, в която ходехме със семейството ми, и макар вече да знам (а го знаех и тогава), че беше добре за мен да бъда изгонен, а и за семейството ми, понеже майка ми спря да ходи там, все пак ми е гадно, защото съм прекарал половината си живот в тоя прашен кино салон.
Но тази година ми е по-малко гадно, понеже си имам други неприятности. Изгониха ме и от форума на Потър Мания, което ме обиди доста повече, понеже в крайна сметка Людмил (Людмил Ятански е фанатикът, който води Блага вест и който ме изгони) беше прав - нямам работа в неговата мозъкмивка. Обаче ПМ е друго. И ще ми липсва повече.
Но да не се отплесвам, исках само да възпомена годишнината. За повече информация, ето миналогодишното мрънкане.
Също така ето разказ за рождения ми ден, когато се върнах в Блага Вест и Людмил нареди на подчинените си да ме изхвърлят.
А ето и няколко разказа с участието на герои, вдъхновени от Людмил. Мисля, че ще ги познаете, макар и да са с променени имена:
Трилогията "Папа Краси"
"Църква в кавички" (също по истински случай)
Между другото сега, като се разрових да намеря актуална снимка, попаднах на тая със шарана и ненавистта ми се върна. Людмил прилича на някакъв комунистически лидер, който само се излага и един ден хората ще разказват вицове за него. Ето сега, с тоя шаран, колко недвусмислено се е ухилил: "Хаха, пускат шараните в саксията, пускат..." (в Блага Вест даренията се събират в саксия). Преди години имаше статия, как са го обрали и за него това било все едно да загуби 5 стотинки (а от къде идват парите? от саксията, естествено). или пък веднъж беше пуснал едно видео с някакво бебе, което викаше на бебешки и размахваше ръце и Людмил беше написал: "В неделя ще я поканя да проповядва в църквата." Много ясно, важно е да е шумно, дали има смисъл няма значение, защото шараните обичат шоуто и пускат ли, пускат в саксията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)