неделя, 16 януари 2011 г.

Изгубих се

Не ми се иска да си затварям блога, но май вече няма какво да пиша.
Всичко в живота ми е свързано с ХП, а каквото имам да кажа по темата, го казвам на други, по-подходящи за целта места.
Не че се оплаквам, но ми е тъжно, защото имам чувството, че съм се изгубил като личност.

А не съм, защото има неща, които са прекалено лични, за да споделя с някого. :(

Както и да е.

Нямам особена идея какво ще напиша, но, за пореден път, имам намерение да пиша редовно в блога.
Това обаче ще си остане само намерение, най-вероятно, защото и преди съм си давал такива обещания, и нищо не съм постигал.

Какво ми се случи днес:
Прибрах се от Варна, бях ходил по едни ХП работи там.
Проспах радиоучастието на Александър Драганов, а много ми се искаше да го чуя.
Сериозно обмислих възможността да убия един човек, като му прережа гърлото и после го накълцам на парченца.
Ядох филия с майонеза.
Пих кола.
Още пия кола.

Животът ми всъщност е много тъп и скучен - -каквото искам да споделя е свързано с ХП и не му е тук мястото, а каквото не е свързано с ХП не искам да го споделям.
Или по-точно искам, но е прекалено лично.
Едно време, когато бях по-самотен (през 2008, когато си създадох блога и имам най-много публикации), си имах куп въображаеми събеседници - приятели и неприятели, с които си говорех добре и споделях всичко. Сега вече има физически хора, с които да споделям, но не искам да ги обременявам с моите проблеми, или по-скоро не искам да знаят, че такива неща стават в живота ми.
Както и да е.

Това беше първата ми публикация за годината.
Честита нова година!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)