петък, 22 октомври 2010 г.

Моята Кристин

Отдавна не си бяхме говорили.
Преди винаги, когато четях някоя книга на Стивън Кинг, винаги!, Той ми говореше чрез нея и ме насочваше.
Напоследък обаче прочетох няколко книги, с кото Той не ми каза нищо, затова си помислих, че това е края на дългогодишното ни общуване.
Миналата седмица бях на едно събиране по повод излизането на новата книга на Стивън Кинг. Това ми помогна да възстановя връзката със Словострелеца, докато четях "Кристин", но това, което той ми каза не ми хареса.

Каза: "Предупредих те."
И наистина го направи. Но тогава не Го послушах.

Обясни ми, че боговете, без значение измислени или реални, винаги искат да им върнеш каквото са ти дали... с лихвите.

Моят нов бог, моята Кристин, сега иска да й върна каквото ми даде.
А тя ми даде толкова много... ;(

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)