четвъртък, 8 юли 2010 г.

Изпитания, разочарования и магия

Отново забравих да пиша.
случиха ми се куп неприятни неща, няколко хубави и едно много приятно.

Неприятното е, че Бог продължава да ме тормози и изпитва за да догажа говотността си да следвам Избора, който направих на 19-ти Юни.
Освен че сви Идеалния цвят, Бог ми отне и четвъртото прераждане на Втората звезда, което знам че не ви говори нищо, но общо взето значи гадни работи.
Сега аз трябва да гледам как земята под краката ми се покрива с кръв, да се усмихвам и да възпирам Пурпурния гняв, който понякога ме изпълва и Черната зона, която се опитва да ме погълне.
И ми става тъжно като си помисля, че това е по-лекия път с по-малката награда... Ако бях избрал Кулата сигурно щях да съм мъртъв на втория ден.

Последно съм писал на 21-ви. От тогава не мога точно да си спомня какво ми се е случило по дати, но помня че имах едно спречкване с Мрака няколко дни след като направих избора. Едно доста тежко изпитание, което, надявам се, издържах.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)