неделя, 25 април 2010 г.

Списъкът на Мишо (неактуален)

Преди имах навика всеки месец да публикувам списък на изданията на Стивън Кинг, които ми остават да си купя, понеже мечтата ми е да имам абсолютно всичките издания на книгите му на български.
Последния път, когато съм публикувал списък, е било на 25 Септември 2010 и тогава са ми оставали 16 заглавия. Днес списъкът е много по-кратък - остават ми само 4 издания от книгите на Стивън Кинг. Причината е, че започнах работа и купуването на книги стана много по-лесно хоби. Сега ме затруднява намирането на търсените издания.
Днес си намерих второто издание на "Талисмана", което търся отдавна. Цената беше висока, но аз бях готов да дам дори повече пари за тази книга. Както и да е, напоследък не съм много добре финансово, затова реших да увъртам, с надежда че продавачът ще смъкне от цената. Започнах да се оплаквам от качеството, от това и онова, но той остана непреклонен. Накрая се бръкнах и дадох парите. Обаче продължих с мрънкането и недоволстването, все още надявайки се да си получа поне част от парите обратно. Да, ама не. "Книгата е много рядка, дрън-дрън и така нататък" обясняваше ми продавачът и беше прав, разбира се.
В крайна сметка се видях принуден да извърша една крайна стъпка - отказах се от книгата и си поисках парите обратно. Не вярвах, че той ще бръкне ей така и ще ми даде цялата сума, мислех си, че ще преговаря да свалим от цената, но той каза, че няма да представлява никакъв проблем за него да продаде тази книга.
Така че аз си тръгнах без книгата, но планирах на следващия ден да пратя майка си, да я купи, понеже наистина я исках, а цената всъщност не беше толкова висока, колкото бях очаквал. Тогава на Ани, която беше с мен, й писна от мрънкането ми и каза: "Дай ми парите." Аз й ги дадох и след 15 минути преговори тя се върна с книгата - беше успяла да уговори намаление с продавача.
Сега супер много се радвам, че има такива хора около мен. Не знам какво бих правил иначе.
Само се чудя какво да направя, за да се отблагодаря на Ани. Трябва да е нещо наистина страхотно. :)

А ето и списъкът с останали книги, които с малко късмет, повече пари и може би Ани, ще успея един ден да събера:


Дихателни упражнения (АРТ ФУТУРА, самостоятелно издание)
Мъртвата зона (Хермес, лице)
Гробище за домашни любимци (Плеяда, ?2003?)
Куджо (Бард, 2002)

2 коментара:

  1. Ако знаех преди това, че си търсиш точно това издание на "Талисмана" щях на драго сърце да ти го подаря за без пари и то само, защото си тъй добър човек и нечовешкия пич, тъй като го имам в нас в България. Жалко, че чак сега го виждам :/ Надявам се да успееш да ги събереш всичките скоро, тъй като тая идея е много велика ^_^

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления първо за добрия ти вкус и след това за мечтата ти да се сдобиеш с всички книги на Стивън Кинг. На мен също ми е слабост. "То" беше първата негова книга, която прочетох и като се замисля май няма книга на Кинг, която да съм прочела и да не ми е харесала (е, аз не съм изчела всички все още).
    Успех в търсенето на книгите и осъществяването на мечтата си! :)

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)