понеделник, 19 април 2010 г.

Няма да чакаш 10 месеца... тоя път

Неделната вечер беше супер приятна, макар по начало деня ми да тръгна зле. Има само две неща, които могат да ме зарадват повече от ходене на кино и те са - ходене на кино с други човешки същества, а не заедно с проклетата ми самота да се губим сред тълпата, и ходене на кино с хора от Потър Мания.
Снощи ходихме да гледаме "Сблъсъкът на Титаните".
Не, всъщност отидохме да гледаме "Мисия Лондон", но не можахме да си намерим места. Почти като за "Аватар".
Та в крайна сметка решихме да се примирим и с Титаните. А то нямаше титани, но както и да е.
Беше смешно донякъде, защото наскоро се заинтригувах от историята на Пърси Джаксън. А пък Ваня, с която бяхме, е експерт по митове и легенди, така че ни разясняваше разни работи
Останалите ми съкинници от ПМ бяха Фльор и Филип, но Филип по едно време реши, че е дал достатъчно от присъствието си и избяга.
Когато филмът свърши, изпратихме Фльор до метрото и с Ваня се върнахме в киното, за да си вземе тя колата и да пикаем. Но решихме да да гледаме последната прожекция на "Мисия Лондон", така че останахме. Това е хубавото да имаш кола или да познаваш някой съфорумец с кола. А скоро ще си имаме и форумно возило... след около 17 години.
Уау, сега ми хрумна, че ако си направим и форумно бебе, докато си купим буса то вече ще може да го кара.
Трябва да говоря с Ел и Наско.

И така, освен че нахраних кино глада си, запълних и малка част от една празнота в живота си. Понеже, макар да съм най-големия фен на Хари Потър, нямам нито един от филмите на оригинално двд. Но това вече не е така, защото вчера си купих "Орденът на Феникса".
Ура!

Ето как изглежда вече стената ми:

И понеже Ваня се разсърди, че не съм споделил какъв подарък ми даде за рождения ден, ето и снимка, на възглавничката:
Обичам Луна и сега си спя с нея всеки ден. Страхотно е!!!
Сега трябва да ми купи и една със Снейп, за когато съм в лошо настроение да не цапам Луна с гадните си мисли. :)

И за финал искам да споделя, че вчера беше крайният срок за творческия турнир, който обявих, така че днес ще видим кой е писал и кой не. Надявам се да има участници, понеже аз даже награда съм приготвил, но и да няма, пак ще съм щастлив, понеже наградата е страхотна и ще се радвам да си остане за мен.

Хайде сега ЛИД.

Това беше супер безсмислен пост, публикуван ей така, да има нещо.
Мислех да правя подробен анализ на "Сблъсъкът на титаните, но ме домързя.

1 коментар:

  1. тоя път съм доволна от пост-а ти, другият път пак... :)
    Hубаво си прекарвате там, карате ме да завиждам, а това е грях :Р
    много яки плакати, но възглавничката е най-яка :))

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)