неделя, 14 февруари 2010 г.

3 години и още си нямам място


Преди точно 3 години, всемогъщият Благавестни господар, Людмил Ятански, направи това, за което сам си плаща заплата - показа ми пътя... през вратата.
Онази вечер научих, че когато не можеш да покажеш на някого къде му е мястото, най-лесно е да ми покажеш къде не е желан. А думите на Людмил бяха следните: "Вече нямаш работа тук. Кракът ти вече да не е стъпил тук."
На върха на пръстите ми беше да напиша, че Людмил ме изхвърли, но истината е, че изхвърлянето дойде година и малко по-късно, когато, въпреки забраната, се върнах в Блага Вест, за рождения си ден. Тогава Людмил ми каза: "Няма значение дали имаш рожден ден или не, нямаш право повече да стъпваш тук." И понеже не се съгласих да си тръгна доброволно, Людмил накара верния си дупецук Петър Рашев да ме изхвърли.
Но това няма значение. Когато преди 3 години, на 14 февруари, "чашата преля" и Людмил учтиво и почти без злоба, гняв и пара от ушите ми показа вратата, си тръгнах без да протестирам. Това обаче не задоволи черното сърце на "господния служител", който в края на 2007 се изгаври с мен по много гаден начин. Тогава аз исках едно нещо от него, но той каза, че съм блудник, каза, че съм опасен, каза, че пренасям зарази за душите на верните му подчинени. Не се трогна от молбите ми, не се повлия от извиненията ми. Остана силен, твърд и непоклатим - какъвто трябва да бъде всеки истински последовател на Христос. Браво!
Никога преди, и никога след това не съм се чувствал толкова унизен, както след онзи разговор (по телефона, разбира се, Людмил вероятно се страхува да се срещне с мен, за да не се зарази светата му непорочна душица).

Наскоро видях новата сграда на Людмилопоклонническата секта. Господинът си е изградил крепост, в която да властва над верните си последователи, които е събрал около себе си.
Злоба и алчност са погребани в основата на тази идолопоклоннйическа сграда и гняв и лицемерие струят от покрива. Вездесъщият Людмил Ятански си строи висок престол, за да изпъква и да се отличава. А единствената причина Бог да позволява лицемерите и лъжците да се изкачват на високо е, за да ги заболи повече, когато се сгромолясат в слузта и мръсотията, която с години се е стичала от фалшивите им думи.

2 коментара:

  1. Мишо, Мики е...нямам какво да кажа брато :( Е, зад гърбовете ни е :)

    ОтговорИзтриване
  2. Бог е чисто и просто ф(р)икция на егото ни, така че както ти, така и тоя Людмил-ли-е-къф-е-фанатик сте в екзистенциална заблуда. Да, иронично е, 'щото всъщност сте от един лагер. :D Но сигурно въпросният наистина е тъп гъз, ама вместо да мрънкаш, вземи да му теглиш една сочна и физическа. Ще се почувстваш по-добре. :)

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)