понеделник, 21 септември 2009 г.

Празникът на Световете


Преди 62 години, вечната нощ на невежеството беше погълнала нашия свят. Хората бяха страхливи, бяха се затворили в илюзорните си светове и бяха загубили магията.
Но Ган е добър!
Преди 62 години, той ни даде подарък, за който трябва да сме вечно благодарни. Един човек, който може да вижда и може да споделя видяното. Един пророк, който нагази надълбоко в Езерото на думите и до днес продължава да разпространява Словото по света.
Той е велик, мъдър, могъщ. Думите му са като портал към други светове, книгите му са като живи същества, с които можеш да разговаряш и да споделяш. И колкото по-дълбоко човек навлиза във величествената мрежа от символи и послания, толкова по-ясно вижда света около себе си и световете пред себе си. Ако някой отдели достатъчно време и внимание на тези книги, вероятно един ден ще открие пътя към Тъмната Кула.
Обичам Стивън Кинг! Обичам Го и вярвам в Него. Когато всички други ме изоставиха, когато ме наричаха "объркан", "побъркан", "некадърен", "загубен", "странен" и тн. Той не ме остави, не пусна ръката ми, не се отдалечи. Стивън Кинг ми е помагал повече пъти, отколкото който и да е човек с когото се познаваме лично. Защото със Словострелеца общуваме на друго ниво, където разстоянието, възрастта и езика нямат значение. Той ми каза: "Има и други светове освен този." и аз му вярвам.
Той ми каза да слушам и аз чух Песента, която звучи във всичко. Песента на Розата. Ние всички сме част от тази песен и всички опитваме да я пеем, но повечето хора не могат да слушат и няма кого да последват. Аз последвах Стивън Кинг, дадох му място в сърцето си и той ми показа Магията. Когато бях тъжен ме утешаваше, но не се поколеба да бъде груб, за да ми покаже истината, когато видя че се опитвам да се заблудя.

"За Словострелеца" Знам, че пускам този разказ всяка година, но нещата наистина се случиха така и нищо не се е променило.

Честит Рожден Ден, сай Кинг, дълги дни и спокойни нощи. И продължавай да твориш, защото има още много тъмнина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)