четвъртък, 27 август 2009 г.

И пак, оказах се глупак

Понякога пиша разни неща и ги посвещавам на разни хора. Понякога пиша нещо за някого, но по-късно осъзнавам, че е писано за някой друг.

Искам да посветя това на Х., тя си знае защо:

Внимателно ме изряза от картон.
Нарисува ми очи, носле и усмихната уста.
На главата ми постави кичурче от своята коса.
Уши ми дрешки и мънички обувки на краката ми обу.
И когато свърши с мен, си отиде без дори да кажеш чао.
А аз останах там
… забравен…
… сам…
с другите ти кукли.
 
Също така искам сърдечно да благодаря на Веси, с която се познаваме още от дните на ПМЧ, един от малкото ми приятели от тогава, който оцеля, за това, че отдели от личното си пространство и публикува в блога си най-новия ми разказ: "Здрач, плач и вампирски зъби", нещо което за 20 години писателска кариера никой не направи за мен.

И на Дарина, която ми е толкова близка, и така съм свикнал с нея, че за малко да пропусна да спомена.

И на Гъбчи, с която не съм си писал от много дни, но все още си я обичам.

И на Маги, която ме направи един от 45-те, ако вече не са повече. :)

И на Дени, която познава Кулата и за толкова години не каза нито една лоша дума за мен (или поне аз не знам).

И на Нина, също от ПМЧ, която остана вярна на магията.

И също така на Джоан Роулинг, която посвети последната книга от поредицата за ХП на мен. На мен!

И на Луна Лъвгуд, задето е толкова съвършена.

Благодаря ви, вие сте най-прекрасните момичета в живота ми.

3 коментара:

  1. Можеше поне да споменеш за болния ми глас, който се опитва да имитира твоите мелодии и песни :(((
    Явно съм от непрекрасните момичета в твоя живот, макар че аз още си те обичкам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Явно не помниш. http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=161577

    ОтговорИзтриване
  3. О не... :О

    Как можах да те пропусна?
    Това май е най-голямата ми грешка след предишната най-голяма.

    Веднага ще редактирам публикацията!

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)