събота, 6 юни 2009 г.

T4 - He's back

Възможно ли е, продължението на култов филм да е по-добро от оригинала? Рядко, нали?
А възможно ли е да съществува филм, при който всяка следваща част е по-добра от предишната?
Да, такъв филм има!!!


Много по-мрачен от предишните, с много повече действие.
Терминатор е най-добрата поредица. Много се страхувах да не стане като с "Индиана Джоунс", четвъртата част от който беше пълен провал. За щастие останах възхитен от филма.
Оказа се, че съм сгрешил като казвах, че вече няма какво да се разказва от историята за войната с машините. Създателите на филма са успели да направят едно съвсем достоверно продължение, без да си изсмукват от пръстите някакъв обрат, за да продължат историята.
А когато се появи Т-800, модел 101, аз направо щях да полетя от щастие. Дори само тази сцена осмисли ходенето ми на кино.
И разбира се имаше отличителните белези на поредицата:
- I'll be back
- Гол човек (така де, киборг), от друго време, който излиза сред разрушения и огън.
- Финална битка с терминатора в завод или друго място символизиращо връзката между машините и хората.
- Изгасващата червена светлина в очите на терминаторите
Сигурно има и други подобни елементи, но сега не се сещам.
Ако някой иска да отиде да гледа филма може да ме покани, защото съм твърдо решен да го гледам поне още веднъж на кино.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)