понеделник, 20 април 2009 г.

Ще славя Краля чистосърдечно, от дъното на душата си, с цялото си тяло, с всичките си думи и с всяко свое действие!!!


"Преди бих се заклела, че точно ти, най-моралният измежду човеците, никога не би направил подобни нещо." Тези думи са на родната ми майка. Е, не каза точно така, но беше в този дух.
Всъщност, до решението да направя такова нещо се стигна след дълги размишления. Това е един от най-добрите начини да засвидетелстваш любовта си към нещо или някого. Защото боли, проливаш кръв и остава за цял живот.
И тъй като сърцето ми вече принадлежи на Кулата и Словострелеца, реших да им посветя и тялото си. От днес нататък, моето тяло ще проповядва и ще величае името на Най-Великия от всички хора в нашия свят - Стивън Кинг.
Който ме познава знае, че никак не търпя болка, но се подложих на това и сега съм щастлив. Защото няма на света друг човек (усещам, че някой сега ще се засегнат), когото да обичам повече, или дори колкото Стивън Кинг, и за никого не бих направил подобно нещо. Но Кралят е в мен и е оставил знака си в душата ми. Е, знакът му вече е и върху кожата ми.
Хайл, Словострелецо!!!
Благодаря ти, Сай, обичам те!!!

3 коментара:

  1. Важно е, много е важно преди да обичаме другите, първо да обикнем себе си. В противен случай така наречената любов към другия няма как да бъде почувствана с цялото ти същество, та дори и ако е изрисувана върху физическото ти тяло. Успял ли си да обикнеш себе си?

    ОтговорИзтриване
  2. Тъй като всички сме едно, ако обичаш някого обичаш и себе си, и ако мразиш някого, мразиш и себе си. Пък и Свещената Любов е саможертвена. Роланд обикна Кулата и пожертва всичко. Аз пожертвах малко кожа, но скоро ще трябва да правя и по-големи жертви, знам. А накрая ще пожертвам и себе си, защото това е цената, която Кулата изисква.
    (Мамо, ако ти си писала тоя коментар ще те тупна)

    ОтговорИзтриване
  3. "Мамо, ако ти си писала тоя коментар ще те тупна."
    хАхАхАхАхАхАхАхАхАхА
    Вече ти честитих, ама хайде пак:
    Честито!!! :)
    Със здраве да си го носиш (символа)! ;)

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)