неделя, 8 март 2009 г.

Най-после да съм щастлив

Коледа и нова година за мен бяха много неинтересни, защото и двата празника прекарах на работа. Рождения си ден ще отпразнувам по същия начин. Добре че беше 3-ти март, за да си изкарам хубаво и да се почувствам щастлив.
А хубавото изкарване дължа на природните и исторически забележителности и на страхотната компания. Така сред кола, пица и гевреци ходих на Шипка, а след това и на разходка из Велико Търново.
Ето малко снимки, за да ми завидите:

Беше много студено, но пък заради мъглата изглеждаше мистично. Все едно да ходиш през изтъняване.

Както винаги съм самотен. Хората винаги ме отбягват (или аз тях), не знам с какво толкова ги отблъсквам и защо не мога да намеря приятел в този свят за двама. И т.н. (темки и номбони), мога да продължа в този дух до безкрай.

 АТАКА!!!

Толкова за Шипка, на следващия ден Бог ни изненада с прекрасен ден и имах възможност да разгледам Велико Търново за втори път (първия път се изгубих в града, беше много страшно). И се влюбих, но не в смъртно човешко същество. Открих второто най-красиво място на земята след гроба на мормота:

Там е невероятно, ако трябва да избера с кое място да заменя Великата НРО, бих избрал Търново. Ето още няколко снимки, за да ми завидите още няколко пъти (завистта не е лошо нещо, стига да завиждаш на мен!):


Разбира се, не пропуснах да хвана и ножа:


Беше супер!!! На 22-ри март ще ида отново!!!

5 коментара:

  1. "Ма съм тъп

    Преди няколко дни написах, че всеки ден ще публикувам нещо. И наистина го мислех. Обаче... Забравих.

    От днес вече ставам редовен!!!


    Лелемале

    От кога не съм писал... Срамота.

    Обещавам, че от днес вече ще пиша всеки ден (ще се опитвам поне),м за да не разочаровам тълпата почитатели, пърдом, последователи. "

    ОтговорИзтриване
  2. "Ма съм тъп

    Преди няколко дни написах, че всеки ден ще публикувам нещо. И наистина го мислех. Обаче... Забравих.

    От днес вече ставам редовен!!!


    Лелемале

    От кога не съм писал... Срамота.

    Обещавам, че от днес вече ще пиша всеки ден (ще се опитвам поне),м за да не разочаровам тълпата почитатели, пърдом, последователи. "

    ОтговорИзтриване
  3. опааа, можеш да изтриеш единия коментар, може и двата :D
    натиснах по погрешка два пъти .. съжалявам

    ОтговорИзтриване
  4. Аааааа, обичам Мишо и всичко което той прави!!! Той е най-великият човек на света и няма равен нему по цялата земя. Да се свети името му и всяка негова дума да бъде достояние на света, защото само това ще ни спаси. Амин!

    ОтговорИзтриване
  5. Колко е красиво! Наистина ти завидях.
    На два пъти се оказвах в подножието на Шипка и нито веднъж нямах възможността да се кача там горе =S

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)