сряда, 25 февруари 2009 г.

И останах аз без дом...

"Септември" - каза майка ми.
"Какво септември?" - попитах аз, мислейки, че става дума за небезизвестното Гео Милево произведение, но се оказа, че този път съм объркал. Не за поезия ставаше въпрос, до септември трябва да си намеря къде да живея. Точно така, гони ме от вкъщи. Представяте ли си? Жената, която, ако се вярва на мълвата, ме е раждала и отглеждала, сега ми показва вратата. И като я познавам сигурно скоро септември ще стане май, така че трябва да побързам.
Хора, помогнете!!! Търся си квартира. Няма ли кой да ме приюти?
Не създавам проблеми, не пуша и не вдигам шум. Смилете се за мен и ще се намери обиталище за вас в царството небесно или нещо такова.
Още: Не хъркам, не пърдя (често) и винаги си чистя тоалетната чиния след като ходя по сери-озна нужда. Ако ме приютите без Coca-Cola няма да останете.
Освен това имам намерение да стана велик режисьор, така че един ден може да минете по червения килим редом с мен. А ако не стана велик режисьор ще стана велик писател, поет или в краен случай музикант.
Нямам претенции за жилището стига да отговаря на ограничения ми бюджет и да ми е осигурена една стена за книгите на Стивън Кинг.
Това е. Говоря сериозно, изпаднах в нужда и се моля за помощ!!!

2 коментара:

  1. В краен случай музикант? Така ли?
    Тогава аз няма да те приютя. Съжалявам.
    (Шегувам сее)
    Но дори и да можех, ти едва ли би искал =)
    Ще опитам да задействам корените си в София, пък да видим дали ще изникне нещо...

    ОтговорИзтриване
  2. Nie s Martin i Biliana tursim tristaen.
    Ako namerim neshto sha ti kajem.

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)