сряда, 4 февруари 2009 г.

Недоспиване и котки

Тази нощ достигнах 4-та степен на недоспиване - решавах сложни математически и философски въпроси, които много бързо избледняваха и изчезваха от ума ми. За непросветените и наспалите се ще кажа, че първите 3 степени на недоспиване (поне при мен) са: 1. Говорене в рими и пеене. 2. Несвързано говорене (дори когато няма кой да ме слуша!) 3. Халюцинации (хвърчащи предмети из стаята например).
Ще продължа изследванията си в областта на недоспиването, недояждането и други икономични начини на живот.
Тази нощ ще бъде гадна нощ. Гответе се да чувате виковете и стенанията ми, но не заради недоспиване (сега ще спя като трън), а заради други работи, далеч не толкова научни.
Иначе имам и щастлива новина. Една от мечтите ми ще се изпълни съвсем скоро.

Ако снимката не ви говори нищо кликнете ТУК и може да разберете за какво става въпрос.

2 коментара:

  1. Щъстливъ съм,4е ще бъдъ 4ъст от товъ:> "Искъм дъ тъ гушкъм,когъто е студено,4е сметките 3ъ пърно и3ли3ът ми солено>"

    ОтговорИзтриване
  2. !!!! И аз искаааам :(
    Ако бяхте ми казали по-рано можех да намеря начин да избягам от вкъщи. За трети път =)
    Е, сигурна съм че ще си прекарате добре и без мене ;)
    Но няма да е същото :D :D :D :D :D
    И по-полека с изследванията..Притеснявам се.

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)