понеделник, 29 септември 2008 г.

Една дебела курва ме ритна по гъза

Това не е шега. Сестра ми, прочутата обелска уличница, тази сутрин така ме ритна по задника, че за момент ми причерня и щях да припадна. Може би човек има втори чифт топки в основата на гърба, защото изпитах съвсем същото нещо, когато мръсницата ме ритна. Неописуема болка, която само мъж може да си представи. Още ме боли като седя или ходя.
Но да беше само това. Гадната пъпчива проститутка ми е пипала най-святото - книгите. И не за пръв път. Една книга я търсих толкова дълго, че накрая се отказах и си я купих пак. Сега имам две бройки от нея. А най-смешното е, че свинята (сестра ми) дори не може да чете!!!
Обаче този път прекали. Не само, че ми е взела книгата, ами я е дала на най-редовния си клиент.
Лошо е сестра ти да е крадлива уличница. Знам го от опит.
Ето еднин поздрав за нея: http://misho-forever.hit.bg/za_katq.htm
ЛИД

2 коментара:

  1. Т'ва момиченце е направо ужасно.
    Аз на твое място не знам какво бих направила, но определено нямаше да й позволя да ме докосне дори с пръст, а да не казвам че сигурно тя щеше да си изяде пердаха от мен.
    Съветвам те да вземеш мерки.
    Каквито и да са.
    Ако мога, ще помогна, макар че... съмнявам се да мога от тук..

    ОтговорИзтриване
  2. Не я познавам, но ако е чак толкова лоша... винаги можеш да разчиташ на мен :) в смисъл ти си и брат и ако я набиеш няма да е много... добре възприето от всичко и всички, но тъй като аз не съм и никаква... няма проблем да я опухам ;)

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)