четвъртък, 25 септември 2008 г.

Списъкът на Мишо

Обикновено всеки месец си правя една екскурзия до Славейков и си купувам 3-4 книги, а след това публикувам списъка с тези, които ми остават. Този месец не можах да си направя тази екскурзия. Това обаче не значи, че не съм си купувал книги.
Оказа се, че публикуването на списък в блога е много полезно нещо. Отново получих неочаквана помощ. Мишо от София се свърза с мен и ми даде "Момичето, което обичаше Том Гордън", а това е една от най-редките книги на Стивън Кинг. Дано нещо такова ми се случи и с "Цикъл на върколака". :)
От другия край на България с мен се свърза Веси, която ми помогна да открия 3 от 6-те тома на "Зеленият път" и старите издания на "Тумната Кула" 4 и 5.
Другите книги, които си купих са "Томинокърс", която е нова, така че не беше трудно да си намеря, и "13", единственият сборник с разкази на Стивън Кинг, който нямах. "13" си намерих в Интернет.
Обаче книгоиздателите не ме оставят да си отдъхна. Тъкмо реша, че почти съм си купил всичко и те преиздават някоя книга на Кинг. Последно преиздадоха "Проклятието", така че ми остават още 16 книги, които трябва да си купя. Ето списъка:

Цикъл на върколака (Плеяда, само едно издание, твърди корици)
Зеленият път 1 (Бард, 1997)
Зеленият път 2 (Бард, 1997)
Зеленият път 5 (Бард, 1997)
Изкуплението Шоушенк (АРТ ФУТУРА, самостоятелно издание)
Дихателни упражнения (АРТ ФУТУРА, самостоятелно издание)
Мъртвата зона (Хермес, лице)
Талисманът (Плеяда, след 2000, ветропоказател)
Тъмната половина (Плеяда, ?1998?, две врабчета)
Гробище за домашни любимци (Плеяда, ?2003?)
Куджо (Бард, 2002)
Сейлъмс Лот (Плеяда, 2007)
Пътна мрежа (Бард, 2006)
Мъртвата зона (Бард, 2006)
Мизъри (Бард, 2008)
Проклятието (Бард, 2008)
Помогнете ако можете, давам награда... на Небето. ;)
Толкова от мен.
ЛИД

1 коментар:

  1. Аз пък преди няколко дни си купих Duma Key. Бях в Лондон за три дни. На връщане на летището, навсякъде където погледнех, имаше витрини пълни с копия само на тази книга. Явно всяка седмица имат разпродажба на някоя книга, т.н. "Сделка на седмицата". В случая беше тази.
    Преди да мина митническата проверка не можех да я купя, защото бях само с ръчен багаж, а тя е доста обемиста и нямаше къде да я събера. Но като минах и се оказа, че и в магазините преди изходите я има, даже не се замислих. При това я взех на половин цена, за 4 лири, което е към 10 лева. Още не мога да повярвам. В момента си лежи тук до дясната ми ръка и ми обещава поредното незабравимо приключение. Мисля да не бързам. Ще си карам бавничко и ще й се насладя напълно.
    Както винаги съм казвала - няма случайни неща! ;)

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)