неделя, 21 септември 2008 г.

Да живее Кралят!!! Да живее Словострелецът!!!

“Въпреки всичко не бих дал нито една минута от времето, в което живях в митичното къде и кога на Роланд. Онези дни в Средния и в Крайния свят бяха необикновени.”
Това са думи на Стивън Кинг, но аз мога да кажа същото, защото времето, през което четях Тъмната Кула, беше най-невероятното в живота ми.
Днес Стивън Кинг, авторът на “Тъмната Кула”, има рожден ден. Навършва 61 години. Надявам се да живее още два пъти по толкова.
Прекланям се пред този човек. Той буквално промени живота ми и ме създаде като личност. Даде ми свят, в който мога да се крия, когато не се чувствам добре, даде имена на чувствата ми и ми показа вълшебството в света. Стивън Кинг ме пробуди и ми показа света, който се простира отвъд границата на реалността. Показа ми всичко светове и Тъмната Кула, която ги държи. Преди време се опитах да изразя чувствата си в разказа “За Словострелеца – Стивън Кинг”, но не успях да хвана дори една стотна част от вълшебството, което той вложи в мен.
Какво мога да подаря на човек, който си има всичко, живее на другия край на света и дори не подозира, че съществувам? Нищо, освен това което съм му давал винаги – уважение и любов. Защото той е Словострелецът и чрез него Кулата говори.
Хайл, Слвострелецо. Дълги да са дните ти в нашия свят и ангели да те закрилят през нощта.
19
ЛИД

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)