четвъртък, 4 септември 2008 г.

Сълзи и сополи

Преди много години, когато още бях млад, по телевизията (Канал 1, то друга нямаше) даваха сериала "Досиетата Х", който аз чаках с нетърпение всеки петък. В края на един от сезоните, агент Мълдър уж се самоуби, а Скъли потвърди смъртта му. Тогава плаках цяла нощ. Това е филмът, на който съм плакал най-много. После се почувствах леко измамен, когато се оказа, че Мълдър е жив, но пък бях щастлив. Жалко, че не умря преди филма, който излезе тази година. Е, нищо.
Години по-късно бях в дома на един приятел и гледахме "Списъкът на Шиндлер". Филмът е доста силен и по едно време очите ми се насълзиха, а аз много се притеснявах някой да не забележи.
Наскоро се запитах, дали е срамно да се плаче на филм. Дори направих анкета в скайп и мнозинството от отговорилите смята, че не е срамно. Има и такива, според които ако филмът е сълзлива мелодрама е срамно да плачеш, а още по-срамно е ако някой те види. Естествено се намери и кой да каже, че е срамно, освен ако не си момиче в цикъл.
Е, срамно или не, аз доста често се просълзявам, когато гледам филми. И не виждам нищо лошо в това, значи създателите на филма и актьорите са си свършили добре работата.
Ето списък на някои от филмите, които са ме просълзили:


"Форест Гъмп""Изкуплението Шоушенк""Широко отворени очи""Голяма риба""Животът е прекрасен""Следите""Тигърът и снегът""Кошмар преди Коледа" (да, дори този)"Мост до Терабития""Зеленият път""Списъкът на Шиндлер""Мъж под прицел""Матрицата: Революции" (ако искате се смейте, но финалът е много хубав)"Изкуствен интелект""Най-хубавите 2 години""Човекът слон""Цар лъв" (е как иначе)"К - 19" (по някаква причина, когато спомена този филм всички говорят за куче. Няма куче, подводница е!)"Лабиринтът на фавъна"

Стига толкова. 19 е хубаво число. Има и други разбира се, но тези са най-хубавите.

А вие на кой филм се просълзихте?

3 коментара:

  1. 21 Грама

    Аризонска мечта

    Контрол

    Защо тъгува Гилбърт Грейп

    Едуард с ръцете ножици

    Герой

    Момичето на моста

    Кралица Марго (Версията на Патрис Шеро)

    Всичко за майка ми

    Вчера

    Мъжки времена - неземна роля на Григор Вачков

    Криле на желанието

    ...
    ...
    ... и още цяла камара.

    Освен това на романтичните драми, разбира се, рева като ученичка, а сега се сещам, че на Стоманени Магнолии изревах цели кофи сълзи.
    Да, плача доста, но откровено не ми пука дали някой ще ме види. Човешко е :)

    ОтговорИзтриване
  2. "В какво се превръщат мечтите"

    ОтговорИзтриване
  3. "Писмо в бутилка"
    "Тетрадката" (днес видях, че го дават по Нова - *подсмрък*)
    "Пърл Харбър": да, банално е
    Поне това се сещам освен гореспоментите...

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)