събота, 9 август 2008 г.

Още само 23 книги (неактуален)

Преди малко повече от месец, след успешно книгопазаруване, пуснах списък с книгите на Стивън Кинг, които ми остават да си купя. За моя изненада се намери кой да ми помогне с книгите. По повод рождения ден на Фен Клуб "Гумената Чушка", Дарина от Хасково ми подари новото издание на "Живата факла", с това вече имам и четирите издания на Подпалвачката/Живата факла. По-късно Дени от Интернет ми изпрати "Проклятието" от 1997 и "Сияние" от 1999 (вече имам всички издания). Това не са книги, които може да се намерят навсякъде, всъщност не знам дали изобщо може да се намерят някъде. Нейните мотиви не мога да ги разбера. Е, обелският народ много мъдро го е казал; "Подарена къща, срам за майстора." Ето и другите книги с които се сдобих през последния месец:
"Сияние" 1992
"Куджо" 1996
"Тъмната Кула 2" 1998
"То" 1999 (3 тома)
И един нов роман, който излезе ненадейно - "Огън"
Общо 10 книги. Остават ми само 23 книги:

Група 1
Момичето което обичаше Том Гордън (само едно издание)
Цикъл на върколака (Плеяда, само едно издание, твърди корици)
13 (Плеяда, само едно издание, разкази)

Група 2
Тъмната Кула 3 (Плеяда, старо издание, ?1998?,)
Тъмната Кула 4 (Плеяда, старо издание, ?1998?,)
Изкуплението Шоушенк (АРТ ФУТУРА, самостоятелно издание)
Дихателни упражнения (АРТ ФУТУРА, самостоятелно издание)
Зеленият път (Плеяда, ?1997?, 6 книги!!!)
Талисманът (Плеяда, след 2000, ветропоказател)
Гробище за домашни любимци (Плеяда, след 2000)
Мъртвата зона (?Хермес?, лице)
Тъмната половина (Плеяда, след 1994, две врабчета)
Куджо (Бард, 2002)


Група 3
Томинокърс (Плеяда, 2005)
Пътна мрежа (Бард, 2006)
Мъртвата зона (Бард, 2006)
Сейлъмс Лот (Плеяда, 2007)
Мизъри (Бард, 2008)

Ще съм благодарен на всяка помощ.
Толкова от мен.
ЛИД

5 коментара:

  1. Относно мотивите ми да ти пратя книгите, да се опитам да обясня. Откакто се помня, когато се случи да кажа на някого, че харесвам книгите на Стивън Кинг и, че съм му всъщност огромна почитателка, хората обикновено ме отрязват доста пренебрежително и не разбират какво му харесвам на "ужасиите на тоя ненормалник". Обикновено в такива случаи аз се опитвам да обясня, че Кинг е изключителен писател, че ужасите далеч не са единсвеният жанр, в който се изявява, споменавам дори "Случаят разкрит от доктора", който ако човек не знае чий е, може да помисли, че е писан от самия Артър Конан-Дойл. Но въпреки всичките ми усилия, май освен брат ми, досега не съм срещала човек, който да е така искрено отдаден на Кинг. Затова реших, че си заслужава да дам едно рамо за постигане на целта ти.
    Истината е, че разполагам с още две от нужните ти книги - "Цикълът на върколака" и "Момичето, което обичаше Том Гордън" - но те не ми се повтарят и за съжаление не можах да събера толкова алтруизъм у себе си, че да се лиша от тях. Все пак каквото можах направих. И се чувствам много доволна от себе си :)
    Успех с остатъка от списъка.

    ОтговорИзтриване
  2. Ако ми беше изпратила и тези двете, щях да се притесня за психическото ти здраве. “Цикъл на върколака”, “Том Гордън” и “Безсъние” са най-трудните за откриване книги на Стивън Кинг. Радвам се, че поне “Безсъние” вече не ми е грижа.
    Имаше време, в което накъдето и да се обърнех виждах “Цикъл на върколака”, а цената беше само 10 лв. И аз не си я купих. Сега съжалявам за пропуснатата възможност.
    Обаче знам, че със сигурност ще ги събера всички. Все пак, писано е: “Всичко на света служи на Лъча!”, а моята “мисия”, да събера всички български издания на книгите на Кинг, все пак е свързана по някакъв начин с Кулата. Така че нещо ще се случи. Ето “Сияние” например – никога не бях виждал това издание на живо, дори в сайта от който си правех справката го нямаше, случайно попаднах на него в друг сайт и много се изненадах. Обаче нещата се подредиха по много неочакван начин, да не кажа направо свръхестествен. Все още се опасявам, че може да се окаже просто сън, защото много прилича на някоя от фантазиите ми. 
    Благодаря много.
    ЛИД

    ОтговорИзтриване
  3. Относно сбирката ти и по-точно - горния списък. Разгледах книгите на снимката и книгите от списъка и... не ми се ще да го казвам, но май си пропуснал една книга. Дано да греша, но за всеки случай да питам - слагаш ли в сметките сборника съставен от Робърт Силвърбърг "Легенди"? Той съдържа произведения от автори на легендарни фентъзи поредици, в това число и "Тъмната кула". Тъкмо в този сборник е публикуван разказът "Малките Сестри от Елурия" и аз лично не знам да е излизал в България под друга редакция. Просто е твърде кратък, за отделна книга, но си е история за Стрелеца и представя един епизод от пътя му към Кулата. Тук съм ти качила две снимки, за да видиш за какво става въпрос. Изданието е на Бард от 2000г
    http://picasaweb.google.com/dmincheva2002/Legends

    ОтговорИзтриване
  4. “Сестричките от Елурия” го има и в последния сборник с разкази на Кинг “Всичко е съдбовно”, издаден е от Плеяда през 2002. В този сборник има и друг разказ свързан с Кулата – “Всичко е съдбовно”.
    За “Легенди” не знаех, благодаря ти, че ми каза за него. Всъщност, доколкото знам, има още един сборник с разкази от различни автори сред които е и Стивън Кинг, но няма да ги включа в списъка, защото ако имам пари предпочитам да ги дам за книга изцяло на Стивън Кинг. Вероятно, един ден, ще търся и тези.

    ОтговорИзтриване
  5. Не че нещо ще ти помогне,но Зеленият път е от Бард,Гробището е от 2003,а Тъмната половина е от 1998(или 1997,но по-скоро 1998).

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)