четвъртък, 10 юли 2008 г.

Защо ще ми липсват часовете по математика

Днес си разглеждах тетрадката по математика от 12-и клас. Тя не е толкова интересна, колкото са тетрадките ми от 10-и и 11-и клас, защото последната година редовно не ходех на училище, особено за часовете по математика.
Математиката ми беше любимото място за творене. В никой друг час не можех толкова цялостно да се отделя от света, защото учителите постоянно бърбореха и ме разсейваха. Учителката по математика също говореше, но тъй като абсолютно нищо не разбирах, не ми пречеше.
В часовете по математика написах някой от най-хубавите си балади, например "Балада за Рая", "Балада за Пепи" (която по-късно се превърна в "Тъжна поема за Хари Потър" и , разбира се, най-успешната си "поетична" творба - "Балада за математиката". В часовете по математика написах и повечето си "сериозни" стихотворения, както и няколко сносни разказа. Освен това страниците на тетрадките ми по математика са изпъстрени с множество картинки, творения на скуката и идиотизма.
И днес, докато разглеждах картинките, забелязах една много мъдра мисъл, оградена в квадратче. Пишеше (ще оставя един празен ред за да се подготвите психически):

"Кой яде роботи, железа сере."

Чували ли сте някога нещо по-мъдро? Нещо по-вярно?

"Кой яде роботи, железа сере."

Гениално. Ето затова ще ми липсват часовете по математика. Защото:

"Кой яде роботи, железа сере."

Всъщност, всичко което написах преди това, беше за да ви покажа тези мъдри слова. Един ден, когато имам свой замък и принцеса с две глави, ще наредя да го изпишат над входа.
Ето затова ще ми липсват часовете по математика. Откакто завърших пиша предимно "сериозни" творби. А "Гумената чушка"? :(
Дано да стана студент. Може би тогава отново ще достигна това свръхестествено състояние на пълно неразбиране и отново ще мога да малоумнича като едно време (не че сега съм по-умен, но вече се опитвам да влагам смисъл и става грозна гледка). А до тогава помнете, може дори да си го запишете:

"Кой яде роботи, железа сере."

:)

1 коментар:

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)