вторник, 17 юни 2008 г.

Луд ли съм?

Последните ми 3 публикации бяха свързани със Стивън Кинг. Утре пак ще пиша за него, така че сега реших да разнообразя обстановката и да пиша за нещо друго.

Луд ли съм?
Понякога си представям че съм някъде с някого и разговаряме за нещо. Обикновено, когато разговорът стане много оживен, започвам да се разхождам в стаята си и да си говоря на глас.
Луд ли съм?

В скайп зададох следния въпрос:
Говорите ли си сами? а) Никога, б) Понякога, в) Много често



Отговориха 16 души. Ето резултатите:
а) - 1 човек
б) - 11 души
в) - 4 души

Моят отговор би бил в) Много често.

Очевидно почти на всеки се случва да си говори сам. Повечето хора говорят само на себе си. Обикновено се упрекват за нещо: "Защо ти трябваше да казваш това?", "Как можа да оплескаш така нещата?"
Интересното е, че понякога си отговарят. Успокояват се, съветват се. Някой твърдят, че имат повече от една личност в себе си. Без да се засягате, но това ми се струва малко... откачено.
Много ме впечатли случаят на К. от София, който обича да говори на предметите си. Дори твърди че те някога му отговарят в ума му. Всъщност го разбирам, защото аз самият съм говорил много пъти на котарака си.
Най-много ме зарадва това, че има и други, които си представят събеседници и разговарят с тях. Очевидно не съм луд. Всъщност може и да съм луд, но не съм единствен.

4 коментара:

  1. Интересно, не се бях замислила че понякога и аз говоря на предметите си, но това определено е много рядко...

    ОтговорИзтриване
  2. Не си само ти луд !!!

    ОтговорИзтриване
  3. Az v mislite si govoria na sebe si, no ne i na glas.
    Osven tova mi se sluchva riadko.
    Mislia che tova e zashtoto triabva da se sreshtam s poveche hora za da si obshtuvam s tiah poveche.
    Sus sigurnost kogato obshtuvash s drugite ne si govorish ili mislish sus sebe si.

    ОтговорИзтриване
  4. Ами, аз не мисля, че е заради това, ме не се срещаш с мн хора...Лично аз си се срещам достатъчно с хора и си говорим...приятелите от училище, родителите ми, приятелите извън училище...въпреки това, често ми се случва, когато остана сама и ми доскучае да си представям разни работи, и често това се съпровожда с разговори, отговори, жестикулиране...
    Не си мисля, че съм луда, но със сигорност след време съм убедена, че ще полудея...
    Моят отговор би бил в)Много често.
    Но да те успокоя, Мишо, със сигорност не си луд...просто лека полека се запътваш натам =D

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)