петък, 6 юни 2008 г.

Чушката на 2 години

Мина много време през което не съм писал. А се случиха не малко неща.
Гледах "Индиана Джоунс" 4, бях абитуриент и държах матури. Сега се радвам, че тези 3 неприятности минаха.
Индиана Джоунс беше по-скоро имитация на истинския филм.
Абитуриенството няма да ми липсва.
А матурите не ме интересуват вече, стига да не ми се налага да се явявам септември пак.
През тези няколко дни се случиха още 2 важни събития - 2 години от започването и от завършването на разказа "Приключението на Гумената Чушка." Който и до този момент остава ненадминатият шедьовър в моето творчество.
За да отпразнувам годишнината на Чушката захванах нов разказ, който планирам да бъде трилогия или тетралогия, в зависимост как се развият събитията. Главен герой в този разказ е Папа Краси, познат на читателите ми от стихотворенията "Балада за Краси" и "Балада за Ситната Пламена". Освен него обаче ще се появят или просто ще бъдат споменати други герои от моето творчество. Дори планирам още в следващата част на разказа да се появи... изненада... САМАТА ГУМЕНА ЧУШКА. Надявам се да съм привлякъл вниманието ви.
Ако се сетя още нещо, ще пиша пак.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)