събота, 10 май 2008 г.

Отхвърлен, отречен, заплют...

С последния си разказ - "Принцесата и граховото зърно", опитах да се върна към традициите на "Гумената Чушка". Очевидно успях поне в едно отношение - неодобрението. Разказът беше позорно отхвърлен в сайта за лично творчество "Откровения", където от известно време публикувам творбите си.
Според мен "Принцесата" е един от най-добрите разкази, които някога съм писал. Редакторът, който трябваше да го публикува обаче реши, че разказът няма "Художествена стойност".
Това ми напомня за ранните години на "Гумената Чушка", когато разказите ми бяха остро критикувани, но поне публикувани и то в среди, където стандартите са доста по-високи, или поне така се предполага.
Е, голяма работа. На мен ми беше много приятно да пиша този разказ. Простотията е нещо наистина разтоварващо. Смятам да продължа в същия дух.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)