петък, 2 май 2008 г.

На гроба на мормота

След дългата зима най сетне успях да ида на Витоша. Това е най-любимото ми място на света.
Последния път, когато идвах, имаше сняг и беше ужасно студено, а аз не бях подготвен (в София беше горещо като през лятото). И тогава не успях да стигна до гроба на мормота. Този път снежната кралица, любимата му, си беше отишла и аз успях да се изкача до мястото, където е погребан споменът за него (защото мормотът няма физическо тяло и никога не е съществувал в нашия свят).
Докато бях горе и извършвах възпоменателните ритуали, ми се яви духът на мормота, но не стоя дълго и подобно на истинският мормот, скоро изчезна без да остави следа, освен локвите от сълзи.

Едно поне е хубаво. Мормотът вече има образ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)