вторник, 29 април 2008 г.

Сред природата (почти)

Вчера се случи чудо, видяхме се с бъдещия папа Краси (на снимката в дясно) и дори ходихме до зоологическата градина.
Поне на мен ми беше много приятно и забавно. Видяхме много животни, но не видяхме лъва, което си е тъжно. За сметка на това видяхме една самодоволна маймуна. Кръстих едно магаре Петко и то се изсра, за да покаже мнението си за мен. При слона за малко да получим "задушаващо тръшване", както интелигентно се изрази една възрастна жена. Краси ме спаси, като ме възпря, когато опитах да прескоча оградата и да бъда изяден от кръвожадните пауни. Накрая, победен от преклонната си възраст, Краси ме накара да си ходим.
А ето и животното, което ни впечатли най-силно:
И въпреки безбройните критики на Краси, които няма да изненадат никой, който го познава, аз смятам да отида пак.

1 коментар:

  1. Мишо, и аз си изкарах приятно, но заглавието на темата ти много добре изразява мнението ми за зоопарка.

    Сприрам да пиша, защото от старост едвам натискам клавишите :)

    ЛИД

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)