четвъртък, 3 април 2008 г.

Грозното пате със зелената каска

Имало едно време едно много грозно пате. То било толкова грозно, че при раждането му, майка му като го видяла, си глътнала езика и умряла. Бащата на патето - Дъртия Паток се оженил за една свиня. Но една нощ, малко след сватбата, Свинята сънувала кошмар и се въртяла в леглото. Без да иска смачкала Дъртия Паток. Така Грозното Пате останало да живее само с мащехата си и доведените си сестри - Кобилата и Кучката...
Един ден Свинята мащеха извикала Грозното Пате и му казала:
- Грозно Пате, ето ти тази кошничка с пиене, занеси я на Чичо си Скрудж да се натряска и да спре да ми звъни по телефона. И понеже ще минеш през гората, ето ти тая зелена каска, да не те лупне някой клон по тиквата...
И така, Грозното Пате със зелената каска тръгнало през гората. Когато навлязла (патето било момиченце)  в най-дълбоката и тъмна част на гората, пред нея изскочило едно джудже.
- Стой на място - викнало джуджето - аз съм джудже талибан и ако не дойдеш да переш гащите на мен и на братята ми, ще те изкормя.
- Моля те, недей... - викнало Патето и тръгнало с джуджето. Когато стигнало в бърлогата на джуджетата си наляла един леген и се приготвила да пере.
- Подай ми кафявите гащи - казала тя на едно от джуджетата.
- Те по принцип са бели - казало джуджето. Като чула това, сърцето на Грозното Пате със зелената каска се свило, то паднало и умряло.
Свинята мащеха затворила трупа на Патето на върха на една висока кула.
- Все пак БСП управляват и трябва да съм подготвена за Глад... - казала тя.
Но един смел принц чул за съдбата на Патето и решил да я спаси. Победил ламята, която пазела кулата (майка ми), качил се до върха и се навел над патето. Нежно я целунал по човката, но патето не помръднало (дълбоко било умряло). Принцът се изправил, вдигнал си шапката и казал:
- Тюх, умряла работа... Ще взема да ида при Пепеляшка.
И така, принцът си тръгнал, оставяйки Грозното Пате със зелената каска да си се разлага...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)