четвъртък, 6 март 2008 г.

Music Idol дори в НРО


Докато даваха първия Music Idol, бях горд да кажа, че не съм гледал нито един епизод. Планирах така да е и с това издание, но уви, бях уловен в капана на комерсиалното зло и тази вечер отделих цялото си внимание на предаването.
След като свърши бях въвлечен в една дискусия - подигра ли се журито с Илона Калечва, сляпото момиче, като я изгониха, а оставиха мургавия Милен, който очевидно има психични отклонения.
Аз имам твърдо мнение по този въпрос. Илона пее много хубаво, по-добре от мен със сигурност, но песента която изпя ушечувно не беше песента която възнамеряваше да изпее. Ако я бяха оставили да продължи щеше да е само от съжаление и на даден етап от състезанието щеше да отпадне, тъй като не можеше да се конкурира с повечето от останалите участници. Тъй че, одобрявам решението на журито.
Колкото до циганчето, истинската подигравка беше с него. Представяте ли си като се наложи да научи песен? Той дори не осъзнава какво става. Но много се радвам, че остана. Пък и щом познаха песента му, значи не е толкова зле...


И сега малко за силата която ме накара да гледам предаването. Една невероятна песен, която мисля, че няма човек който да не е чувал вече, но все пак ще я сложа тук. Става въпрос, разбира се, за уникалната песен "Кен Ли".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)