неделя, 16 март 2008 г.

Dark Tower - Приказката никога не свършва

Единствената история, която няма начало и няма край, е историята за Тъмната Кула. Денят, в който не се сетя поне веднъж за Кулата, ще е денят в който ще умра, и няма да се сетя само защото ще се вълнувам прекалено много от смъртта. Кулата е жива и е навсякъде около мен. В мислите ми и в сърцето ми. Аз съм част от тази история и тя е част от мен. Защото всички сме в Кулата и всички сме 19 (а аз вече съм и НА 19).
Сега историята оживява по друг, далеч не така магически и свръхестествен начин. Излиза втората част от поредицата комикси посветени на "Тъмната Кула". Новите серии ще се наричат "The Long Road Home" и май ще са измислени, а няма да следват реалните събития (защото те са реални!). В книгата не е описано пътуването на Роланд и неговия ка-тет от Меджис до Гилеад. Това разбира се няма да ми попречи да се насладя на 5-те издания които ме очакват. Надявам се, че Стивън Кинг няма да позволи да има съществени разлики между комикса и истинската история (защото тя е истинска!).
В първата част от поредицата комикси видяхме човека Роланд - млад и обичащ. Сега предстои да видим Роланд Стрелецът - възмъжал за един миг, превърнал се в безмилостната машина за убиване какъвто е в книгите. Предстои ни да видим Роланд подвластен единствено на Кулата и на Нейният зовящ го глас. И силно се надявам да е включена и легендарната и съдбоносна битка при Джерико Хил.
Пожелавам си приятно четена и ако някой иска да види комикса, но не може да си го намери, да пише и аз ще му го пратя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)