сряда, 5 март 2008 г.

Ето ме и мен

Реших и аз да си направя блог. Не че толкова ми трябва или пък имам какво да кажа, просто сред всички тези неща в интернет вече не знам какво да правя. Пък и видях, че един познат, не особено приятен, си е направил блог и си казах "Щом той може, защо не и аз?".
И ето, вече е факт. Това не е заместител на рубриката "Актуално" в сайта ми. Там обявявам новите си произведения. Тук ще пиша други неща, които искат да бъдат написани.
Сложих връзки към сайтовете си, за да рекламирам безсмъртното си творчество. Все пак това ми е най-голямата и единствена гордост в живота.
Сложих и анкета, която разбира се е свързана с мен.
Сега, не е важно дали някой ще ми чете публикацийте, важното е да ги пиша. Така ще си внушавам, че животът ми има смисъл и съществувам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)